کاغذ پاره‌های من

خبر سلامتی: یک پست پر از انرژی مثبت

عطف به این پست (درخواست کمک) فیلم سلامت و آزاد‌سازی جنت و سهراب را برایتان می‌گذارم. خوشبختانه آن زخم‌های وحشتناک رستم هم خوب شده اما چون قارچ دارد و باید تا یک ماه دارو بخورد، خانم غلامی به خاطر هزینه‌های زیاد بستری،ایشان را مرخص کرده و در خانه خودش نگهداری می‌کند تا حالش کاملا خوب شود. فیلم‌ها را برایتان می‌گذارم که پر از انرژی مثبت و عاطفه و مهربانی است. ببینید و حالش را ببرید. دم همه آنهایی که کمک کردند گرم.

جنت

سهراب

رستم

این هم یک گربه با بینایی بسیار کم که فعلا مهمان خانم غلامی است و منتظر یک آدم مهربان است که سرپرستی‌اش را به عهده بگیرد. یکی از چشم‌هایش 40 درصد( اگر اشتباه نکنم) بینایی دارد. البته گربه‌ها بیشتر از آنکه از چشم‌هایشان برای زندگی استفاده کنند از گوش و بینی‌اشان استفاده می‌کنند اما این گربه‌ها در خیابان نسبت به گربه‌های سالم، بیشتر در معرض تصادف هستند.

+ نوشته شده در  دوشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت 12:16  توسط منجوق  |