روز اول مهر
جا داره که امروز عزای عمومی باشه. بیشتر از پنجاه معدنچی کشته شدهاند فقط برای نان. هجده نفر دیگر هنوز توی تونل هستند که اگر نجات پیدا نکنند خفه خواهند شد. عزا را محدود کردهاند به خراسان جنوبی. یعنی که به بقیه ملت ربطی ندارد بروید زندگیتان را بکنید تا نوبت شما بشود. رییس هم ملت را رها کرده و رفته کشور برادر. میدانم که ما ملت بیصاحبیم.
+ نوشته شده در یکشنبه یکم مهر ۱۴۰۳ساعت 16:42  توسط منجوق
|